1 aprilie Întâlnirile Outliers

Vineri, 01 aprilie 2016, ora 18:30, Libraria Bookstory, b-dul Eroilor, nr. 8

Întâlnirile Outliers

Nu toți marketerii sunt mincinoși, însă câțiva dintre ei vor spune povești de 1 aprilie la Cluj-Napoca. Bookstory continuă seria Întâlnirilor Outliers cu o lansare ce va avea loc vineri,.Câțiva dintre cei mai reputați specialiști locali vor dezbate cel mai recent volum al cunoscutului blogger Seth Godin, „Toți marketerii s̶u̶n̶t̶ ̶m̶i̶n̶c̶i̶n̶o̶ș̶i̶ spun povești”.

Despre talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică, ne vor spune mai multe doi povestitori incercați si specialiști marketing:
Călin Biriș, trainer și consultant Marketing Online și Digital Director la Loopaa Marketing Agency, și
Ioana Căprar, Business Development Manager la Vitrina Advertising.

Seth Godin, autorul cărții apărute la Curtea Veche Publishing, este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri și se situează constant printre primii 25 cei mai citiți bloggeri din orice categorie. El scrie despre revoluția postindustrială, propagarea ideilor, marketing, compromis, leadership și, mai ales, despre schimbare în mai toate domeniile vieții.

Volumul „Toţi marketerii s̶u̶n̶t̶ ̶m̶i̶n̶c̶i̶n̶o̶ș̶i̶ spun povești” pune în lumină talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică. Controversată şi apreciată în acelaşi timp, noua carte al lui Seth Godin vă provoacă să gândiţi mai departe de reclamele comercializate la televizor, de numeroasele ad-uri de pe internet, şi să vă faceţi povestea auzită într-un mod autentic şi eficient. Fie că vreți să vă vindeți CV-ul, o idee de afacere, un produs revoluţionar sau să cunoaşteți mai bine strategiile aplicate asupra consumatorilor, „Toţi marketerii s̶u̶n̶t̶ ̶m̶i̶n̶c̶i̶n̶o̶ș̶i̶ spun povești” este cartea cu care trebuie să începeți.

Invitații noștri:
În prezent, Călin Biriș este Digital Director și partener în agenția Loopaa MarCom, trainer și fondator al workshopurilor de marketing Online – Negru pe alb, fondator al programului

Online Mastery și a primei agende de Marketing Online din România. În decurs de 8 ani de marketing online a conceput și implementat campanii de promovare pentru branduri de nivel național și internațional. În acest timp a ținut peste 100 de traininguri de publicitate și marketing online. De asemenea este pasionat de business și leadership, iar unul din scopurile personale este să schimbe în bine România prin dezvoltarea mediului de afaceri local.

*Specialist marketing şi comunicare, cu experienţă de 14 ani în domeniu, Ioana Căprar este parte din echipa Vitrina Advertising fiind Business Development Manager.

A fost Director Executiv în agenţii de publicitate şi digital marketing, Marketing Manager în companii din domeniul producției publicitare și apoi HoReCa, Head of Business Development Romania pentru o companie internațională de web & social media mining și consultant marketing pentru companii locale și naționale.

Pentru un Cluj mai frumos Ioana se implică voluntar în diverse proiecte, fiind parte din echipa TEDxCluj și Vice-Preşedinta Boardului Director a Fundaţiei Comunitare Cluj.

ÎNTÂLNIRILE OUTLIERS: idei sclipitoare pentru minți îndrăznețe
Prin colecția “Outliers”, Curtea Veche Publishing aduce titluri cu adevărat remarcabile de la acei autori care ies din rând pentru că sunt mereu cu un pas înaintea tuturor. Cărţile “Outliers” dezvăluie tendinţele societăţii, arată calea spre care se îndreaptă relaţiile interumane, economia mondială, cultura globală şi digitală şi, în consecinţă, viaţa noastră de zi cu zi.

Veţi găsi aici autori de excepţie, care au schimbat mentalităţi şi au făcut istorie în domeniul lor de activitate, pentru că au mereu curajul de a-şi expune şi susţine public ideile originale – de multe ori contrare majorităţii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.