13 aprilie Experiența face diferența

Joi, 13 aprilie 2017, ora 18:00, Carturesti Iulius Mall, str. Alexandru Vaida-Voevod, nr.53-55

Experiența face diferența – lansare de carte

Ne bucurăm să găzduim lansarea unei cărți-eveniment pentru zona de marketing, apărută în urmă cu câteva săptămâni la editura Libris Editorial. „Experiența face diferența – Marketing de Proximitate în Era Milenialilor” a lui Doru Șupeală se adresează tuturor celor care percep iminenta schimbare de abordare din acest domeniu și vor să dezvolte un altfel de relație, mult mai personală și adaptată tehnologic prezentului, cu consumatorii. Alături de autor îi vom avea ca invitați pe Radu Nechita, profesor la Universitatea Babeș-Bolyai și Lector dr. Alexandru Roja – director executiv al Centrului de Antreprenoriat și Inovație StartUp Transilvania din Cluj Napoca.

„Aș vrea ca, participând la lansare și citind cartea pe care am scris-o, specialiștii din marketing și comunicare să descopere, să înțeleagă și să valorifice în mod inteligent, creativ și profitabil posibilitățile de interacțiune personalizată cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispoziție.
Cred că ne aflăm într-un moment de schimbare radicală a paradigmei în industria comunicării. Vom lăsa în urmă, rapid și fără cale de întoarcere, abordarea în masă, nediferențiată și impersonală, a unor segmente uriașe de consumatori prin intermediul canalelor tradiționale. Vom trece natural și în viteză la o comunicare personalizată, adaptată fiecărui individ și livrată pe propriul telefon mobil, un transfer de informație bidirecțional și continuu care ține cont de preferințele individului, de profilul său, de contextul precis în care se află și de istoricul personal al relației cu organizația sau marca respectivă.
Într-o campanie de publicitate online, am inventat un cuvânt, ”Rightketing”, pentru a marca această schimbare fundamentală în Marketing. Am definit acest concept astfel: ”The art of delivering the Right Message, to the Right Target, at the Right Time, in the Right Place and the Right Context”.

Grație tehnologiei și creativității, putem face astăzi munca de comunicare mai bine, mai curat și mai precis, diferit de până acum, oferind oamenilor experiențe noi, plăcute, vii și pasionante, capabile să creeze relații sănătoase și de lungă durată cu produsele și serviciile pe care le realizăm și punem în piață. Am și câteva surprize și premii pentru participanții la eveniment, sunt convins că va fi o întâlnire din care toți vom câștiga măcar niște idei bune și noi.
Come on, guys, let’s do it Right, let’s do Rightketing!”
(Doru Șupeală)

Doru Șupeală a absolvit Liceul de Informatică din Brașov, apoi Facultatea de Filologie a Universității „Transilvania” din Brașov (Română – Franceză), și, mai recent, un program universitar de Licență în Marketing și un Master în Administrarea Afacerilor, ambele la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor a Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca.
După mai bine de 12 ani de activitate ca jurnalist și manager în mass media în Brașov și București, a ales o carieră în marketing, comunicare și management, cu experiențe profesionale intense și consistente, ca și angajat sau consultant, în organizații precum Selgros, IKEA, Autoliv, Ramada sau Onyx Beacon.
Scrie pe blogul personal (www.dorusupeala.ro) despre ”MarkeThink and More”, contribuie lunar cu articole în revista de business a Brașovului (www.fwdBV.ro), a inițiat în 2014 platforma de atitudine civică Maramureșenii.ro și a fost creator de conținut în campania online #NuPonta.
În prezent, pregătește lansarea unui proiect multimedia dedicat comunității de afaceri, oamenilor de comunicare și marketing, ideilor start-up și inițativelor neguvernamentale din Ardeal, denumit ”BizStory – ProVești din Transilvania”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.