19 mai Fotografie de produs

Vineri, 19 mai 2017, ora 11:00

Donatie libera

Fotografie de produs – webinar

Asociatia Work at Home Moms invita mamele la un nou webinar pe tema FOTOGRAFIE DE PRODUS, alaturi de Oana Munteanu, fotograf.

Va asteptam sa povestim despre cate in luna si in obiective, pentru ca stim ca o fotografie buna si expresiva poate valora cat o mie de cuvinte.

Ora: 11-13
Inscrieri: gabriela.rusu@wahm.ro

Structura webinarului:
Elemente esentiale in realizarea fotografiei de produs

Introducere trainer

A.Necesarul:

1.Aparat foto – smartphone-ul
2.Lumina naturala
3.Fundalul / Background

B.Evidentierea produsului

1.Incadrarea
2.Cum imbunatatim fotografia (prin prelucrare) cu ajutorul telefonului
3.Instagram

Cine este Oana Munteanu?
“Eu sunt Oana Munteanu, fotograf profesionist de 6 ani. Cand nu sunt fotograf, sunt mama full time pentru Luca si Sabina. M-am specializat in fotografia de eveniment si portret, intrucat imi place sa lucrez cu oamenii si sa ii ajut la creerea unor amintiri minunate.

Poate va intrebati ce legatura are fotografia de eveniment cu cea de produs – si daca nu cumva ati gresit webinarul. Ei bine, fotografia de eveniment este mai complexa decat pare; ea insumeaza fotografia de produs, de peisaj, de portret si de atmosfera. Pentru ca, in cadrul unei nunti cel putin, toate acestea exista. Cand ajungem la miri, fotografiem (eu si sotul caci facem echipa in aceasta meserie) buchetul, rochia, costumul, verighetele, pantofii, inviatiile si tot ce este important pentru ei. Fotografiem restaurantul, aranjamentele la mese, marturiile, multe produse realizate de alti furnizori pentru ziua cea mare a protagonistilor.

Daca doriti sa vedeti mai mult din ce facem puteti accesa www.ocphotography.ro/blog sau pentru sectiunea de portrete www.aphroditestudio.ro.

Marele dezavantaj, ca fotograf de eveniment, este ca nu ai mult timp sa faci fotografiile de produs. Marele avantaj este ca marele dezavantaj, adica lipsa timpului, te obliga sa fii creativ. Asadar doamnelor, vom vorbi despre cum sa facem fotografii de produs care sa ne placa atat noua, cat si clientilor nostri si cum sa facem asta cu o minima investitie sau zero daca se poate, fiind creative. ”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.