27 ianuarie Fashion Brand Identity

Miercuri, 27 ianuarie 2016, ora 18:30, Tube Social Chemistry, str. Bogdan Petriceicu Haşdeu

Intrarea libera

Fashion Brand Identity

În cadrul acestui eveniment se vor aborda subiecte despre: gândirea strategică/creativă, cercetarea de piață, legătura directă dintre identitatea brandului și a designerului, precum și despre importanța identității. Identitatea este cheia în strategia de marketing, formând platforme creative prin toate instrumentele marketingului, pentru a ajunge la dorințele clientului.  De asemenea, vom avea ocazia să aflăm ce înseamnă să construiești un brand, care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.

Clarence van der Putte, o persoană larg orientată, cu master în psihologie economică, lector la Universitatea de Științe Aplicate Amsterdam, co-fondator al Departamentului de Fahion Management al Institutului de Fashion Amsterdam, expert în psihologie economică (el vede o strânsă legătură între Psihologie și Marketing), implicat în cercetarea pieței comerciale, consultant al start-upurilor, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației. De-a lungul timpului a fost implicat în mai multe proiecte fashion de strategie a brandului și se implica și în prezent în multe proiecte, dar are și planuri de viitor.

Intrare gratuită cu locuri limitate! 40 de locuri
Pentru înscrieri accesați link-ul: https://goo.gl/4LZxz3
*Prezentările se vor ține în limba engleză

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.