Mobilizare unică pentru a da speranță copiilor cu nevoi speciale: comunitatea din jurul proiectului Walking Month a reușit, anul acesta, să strângă 695.588 de lei. Transpus în ajutor concret pentru copiii neurodivergenți, acest lucru înseamnă 3.000 de ore de terapie, plus alte sprijin pentru părinți, toate acoperite integral ca și costuri.                terapie gratuită 

3.740 de persoane din 6 orașe din țară au acceptat provocarea Walking Month la pași și fapte bune. Mulțumită donațiilor pe care acestea le-au realizat, cea de-a 10-a ediție a concursului a reușit să-și atingă obiectul: asigurarea de ore gratuite de terapie pentru copii cu sindrom Down, autism sau alte tulburări neurologice. Nu doar ei, ci și familiile lor vor primi sprijin din partea specialiștilor prin programele derulate de Dog Assist.

Pentru noi, e un pas mare pe care îl putem face înspre profesionalizarea activității noastre. Dincolo de creșterea numărului de ore de terapie gratuită, putem să ne lărgim echipa astfel încât să oferim mult mai mult ajutor în serviciile sociale de care au nevoie aceste familii. Pe termen lung, ne dorim să extindem și proiectele pe care le avem în pregătirea cadrelor didactice în relația cu copiii neurotipici și neurodivergenți, astfel încât să existe un proces normal și natural de integrare în sistemul de învățământ.”, spune George Mosoia, președintele Asociației Dog Assist.

În total, cei 3740 de concurenți au făcut peste 1.15 miliarde de pași, recordul individual fiind de peste 2,4 milioane de pași, într-o singură lună. Walking Month își atinge, astfel, scopul de a încuraja nu doar implicarea civică, ci și un stil de viață activ. Toate aceste rezultate au fost posibile și mulțumită contribuției pe care 53 de companii din Cluj, și nu numai, au avut-o. La fiecare ediție, comunitatea de business acceptă provocarea de a-și implica echipele și a aduce, împreună, schimbarea de care societatea are nevoie.

Walking Month este organizat de către Betfair Romania Development, în parteneriat cu Banca Transilvania. Cele două companii acoperă toate costurile de organizare și vin cu propriile donații ce contribuie la suma totală oferită cauzei sociale aleasă.