BT lansează o campanie inedită de chemare la oaste pentru meciul de baschet feminin România – Turcia

Banca Transilvania invită iubitorii sportului să fie alături de jucătoarele naționalei de baschet în meciul împotriva Turciei

Cu ocazia meciului Echipei Naționale de Baschet Feminin a României, BT lansează o campanie inedită de chemare la oaste pentru mobilizarea suporterilor.

Banca Transilvania cheamă susținătorii din toată țara să fie alături de jucătoarele noastre de baschet în marea înfruntare împotriva Turciei și să formeze împreună oastea de suporteri pentru victoria echipei naționale. Lupta dintre românce și turcoaice va avea loc sâmbătă, 20 februarie, de la ora 19,00, când Sala Polivalentă din Cluj-Napoca va găzdui meciul de baschet feminin din preliminariile EuroBasket 2017 România – Turcia.

Cu această ocazie, pornind de la rivalitatea istorică dintre cele două țări, Banca Transilvania lansează o campanie inedită de mobilizare a suporterilor români. Acum a venit rândul fetelor să rescrie o pagină din luptele istorice pentru România, cu arme noi precum talentul, ambiția și susținerea din tribune.

Echipa de baschet feminin a Romaniei

Sâmbătă este ziua decisivă, căci victoria româncelor poate aduce calificarea echipei naționale la Euro 2017. Marea confruntare va fi strânsă, deoarece ambele echipe rivale sunt neînvinse până acum, după cele două etape din grupa H și se află pe primul loc, la egalitate.

Pentru că sprijinul suporterilor este foarte important pentru echipă, Banca Transilvania invită toți românii să fie alături de fetele care vor înfrunta turcoaicele sâmbătă cu încurajări și prezență în tribunele Sălii Polivalente din Cluj-Napoca, unde sunt așteptați cu echipamentul de suporter și scandări oficiale.

Biletele online pentru meciul de baschet feminin România – Turcia costă numai 10 lei și sunt disponibile online aici.

Din noiembrie 2015, BT este partnerul oficial al Echipei Naționale de Baschet Feminin.

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are 7.300 de angajaţi, aproape  550 de sedii şi 2,2 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.