Voltaj și Kaufland România, în calitate de sponsor oficial, vă invită la concertul „Din toată inima Simfonic”, care va avea loc la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, joi, 3 decembrie 2015, începând cu ora 19.00. Voltaj, cu sprijinul Kaufland, aduce și la Cluj-Napoca cea mai spectaculoasă producție a unei formații românești, după succesul înregistrat la Sala Palatului din București (16 octombrie 2015). Participanții se vor putea bucura de un eveniment muzical în care hiturile formației vor fi cântate într-o manieră inedită alături de o orchestră simfonică formată din 45 de muzicieni.

Din solidaritate și susținere cu victimele tragicului incident din clubul Colectiv, toate încasările concertului „Din toată inima Simfonic”, de la Cluj-Napoca, vor fi donate prin intermediul organizației Crucea Roșie Română persoanelor aflate în nevoie. Suntem alături de toți cei afectați, de familiile lor și de cadrele medicale care au făcut și fac în continuare eforturi extraordinare. De altfel, întreg proiectul demarat de Kaufland România a avut o componentă socială. În luna octombrie, încasările de la concertul din București au fost donate copiilor aflați în dificultate cu ajutorul asociațiilor: World Vision România, Hospice Casa Speranței, SOS Satele Copiilor și Salvați Copiii.

Biletele sunt disponibile la casieria Sălii Polivalente din Cluj-Napoca, în rețeaua magazinelor Germanos, Vodafone, Orange, Inmedio, Domo, la Oficiile Poștei Române, în librăriile Cărturești și Humanitas, iar online pe www.eventim.ro și www.bilete.ro.

Voltaj - Din toată inima Simfonic

„Din toată inima pentru România” este motivul pentru care Voltaj și Kaufland au pornit la drum împreună în acest turneu. Kaufland susține producătorii români și implicit comercializarea produselor românești, prin proiecte precum „Țara mea” sau „Produs în regiunea noastră!”, iar formația Voltaj în cel mai recent single vorbește despre bucuria de a fi român și despre cât este de frumoasă România. Detalii despre campanie pot fi accesate pe site-ul: www.dintoatainimapentruromania.ro.

„Faptul c-am reprezentat România într-un concurs internațional anul acesta ne-a făcut să ne simțim și mai mândri decât eram de țara noastră. Ne iubim țara și îi apreciem istoria și meleagurile frumoase pe care le are. Noi considerăm că este extrem de important să-i facem să gândească la fel și pe cei care au doar opinii negative la adresa României și a românilor. Ne dorim să-și dea seama că au multe motive pentru care ar trebui să fie mândri că s-au născut aici. Haideți să promovăm împreună valorile românești! Haideți să învățăm să fim mândri că suntem români! Haideți să susținem din toată inima România!” a declarat Călin Goia.

La începutul acestui an Kaufland a lansat campania „Din toată inima pentru România”. Prin această acțiune Kaufland își exprimă aprecierea față de tradiția românească, alături de promovarea României în general, și a produselor românești în mod special. „Tot ceea ce întreprindem pe piața românească o facem „Din toată inima pentru România”. Cu toții prețuim România, de aceea invităm zilnic clienții să ne bucurăm împreună de tot ceea ce are de oferit: produse autohtone, atât de gustoase și de savuroase, și rețete tradiționale numai bune de gătit. Astfel, Kaufland continuă angajamentul permanent de a susține produsele și furnizorii autohtoni și, prin acestea, economia locală.” a precizat Valer Hancaș, director Marketing Clienți Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.150 de magazine în 7 țări: în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest.