Spotlights, în calitate de organizator, al evenimentului Kings on Ice Cluj Napoca, “Ne cerem scuze pentru disconfortul creat la eveniment, toate aceste neplăceri, au survenit exclusiv din vina firmei de producție a patinoarului. “

Show-ul Kings On Ice a fost amânat pe duminică, ora 09:30, din cauza întârzierii realizării patinoarului de către firma de producție din Ungaria. Aceasta a realizat de mai multe ori suprafața de gheață pentru evenimentul Kings On Ice; argumentul pentru care s-a și optat la o colaborare cu aceștia.

Neprofesionalismul acestei firme, a afectat munca din spatele evenimentului, începută de peste un an, de catre echipa noastră. În calitate de organizatori, am oferit suport logistic, curent, utilaje, apă curentă, personal în plus pentru a ajuta la realizarea patinoarului și până sambata la ora 18:00, firma de producție ne-a indus în eroare, garantându-ne că patinoarul va fi la standardele cerute de artisti și agreate contractual.

Show-ul nu a suferit nicio modificare, durata programului s-a datorat excluderii pauzelor programate initial dintre momentele artistice, având în vedere că tot în aceași zi, avea loc  si la Budapesta Kings On Ice.

Niciun patinator nu s-a accidentat, mulți dintre ei au participat și duminică seara în Budapesta, mai puțin Maria Acevedo si Alfonso Campa, cu momentul de acrobații aerian și Vanessa James și Morgan Cipres, artiști special veniți doar pentru Kings On Ice din Cluj-Napoca.  Pentru a confirma toate cele de mai sus, atasat puteti urmari video-ul din partea artiștilor.

În calitate de organizator  vom face din resurse proprii refundul biletelor, ulterior îndreptându-ne cu toate pârghiile legale posibile către firma de producție a patinoarului din Ungaria.

Dupa cum s-a specificat deja și pe site și paginile de facebook, pentru refund, avem rugămintea ca cei care nu au participat la spectacolul Kings on Ice, 08.12.2019, ora 9:30 să trimită e-mail la adresa contact@entertix.ro cu urmatoarele informații:

  • Numarul de comandă, în cazul în care biletul a fost achiziționat și plătit prin card să specifice dacă refund-ul să fie realizat pe același card, în caz contrar să ofere informații de cont necesare procesării refund-ului.
  • În cazul persoanelor care au achiziționat bilete și nu au fost plătite cu cardul, să trimită pe langă numărul de comandă și datele de cont necesare (cont iban, nume titular cont).

Cererile o să fie procesate de catre firmele de ticketing în ordinea venirii lor. Pentru că trebuie verificată fiecare solicitare în parte și fiecare  bilet daca  a fost sau nu  utilizat în cadrul evenimentului de duminică, se estimează o perioadă de 10 zile lucrătoare pentru procesarea tuturor cererilor. Se fac toate eforturile pentru ca contravaloarea acestor biletelor menționate să fie returnată în cel mai scurt timp posibil!