Marketing & Branding Essentials

Cum transformam obiectivele de business in obiective de marketing? Dar pe cele de marketing in obiective de comunicare? Cum ne asiguram ca activitatile de promovare conduc la cresterea pe termen lung a businessului? Care este efectul unui brand puternic asupra deciziilor de cumparare si cum il obtinem?


La aceste intrebari si multe altele vom raspunde in cele 2 zile de training intensiv, prin exemple si exercitii aplicate.

Informatii despre trainer, agenda detaliata si inscrieri: http://brandessence.ro/cursu…/branding-marketing-essentials/

Pentru antreprenori, oameni de marketing/comunicare sau vanzari.

2 zile pline de training intensiv si interactiv: Marketing & Branding Essentials

Cost: 850 lei ambele zile, sau 500 de lei fiecare modul de o zi.

Ai un business și vrei să îl crești sănătos? Lucrezi in marketing sau comunicare si ai vrea sa abordezi marketingul intr-un mod structurat si profesionist? Am combinat pentru tine cele mai bune ingrediente într-un curs condensat de două zile care să îți ofere toate instrumentele necesare pentru a te diferenția pe piață, a ajunge la clientii pe care ti-i doresti si a le comunica mesaje cu valoare pentru ei.

Despre Trainer:

Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect la Brand Essence.

Mihaela are o experiență de 17 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat în retail, electronice și media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy si IKEA). A lansat branduri noi atât pe piața locală – Media Galaxy și IKEA, dar și pe alte piețe – IKEA în Croația.

Crede în puterea brandurilor și o interesează motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general. De-a lungul carierei internaționale, a ținut traininguri de marketing și comunicare și a format echipe, a fost spokesperson al IKEA România și a făcut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA în 2014. Crede cu tărie că un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solide, care să fundamenteze strategia de comunicare.

Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea, din iunie 2016 de când a părăsit compania IKEA, practică consultanță pe marketing și branding pentru companii care vor să crească.

Citeste mai mult despre ea aici: http://brandessence.ro/despre-mine/, articole de pe blog: http://brandessence.ro/blog/ sau inregistrari si interviuri:http://brandessence.ro/knowledge-hub/.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.