Neversea – Check-in, acces si bilete

Odată ajuns în Portul Tomis pe Strada Lebedei, PRIMUL și cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți schimbi biletul într-o BRĂȚARĂ de festival la unul dintre punctele de CHECK IN.

Pentru a face acest lucru, este OBLIGATORIU să ai un bilet valid și un act de identitate valabil asupra ta. Dacă ai sub 18 ani, pe lângă bilet și act de identitate vei avea nevoie și de documentul ce atestă acordul părinților. Îl poți găsi aici: https://neversea.com/parentalconsent
PROGRAMUL DE CHECK-IN:
  • · Ziua 0 – Joi, 6 Iulie, 16:00 PM – 20:00 PM
  • · Ziua 1 – Vineri, 7 Iulie, 12:00 PM – Sâmbătă 04:00 AM
  • · Ziua 2 – Sâmbătă, 8 Iulie, 12:00 PM – Duminică 04:00 AM
  • · Ziua 3 – Duminică, 9 Iulie, 12:00 PM – Luni 04:00 AM
Te rugăm să ții minte că această brățară este strâns legată de profilul tău, deci numai tu poți intra în spațiul festivalului cu ea. La fel și când vine vorba de plăți. Ai grijă de ea pentru că brățara e amuleta ta digitală timp de 3 zile. Da, poți să înoți cu ea dacă vrei!
Trebuie să știi că avem și un punct de vânzare al biletelor lângă zona de acces, de unde poți cumpăra bilete pentru fiecare zi (generale sau VIP) și abonamente pentru toate zilele.
PROGRAMUL PUNCTULUI DE VÂNZARE BILETE:
  • · Ziua 0 – Marți, 4 Iulie, 10:00 – 22:00
  • · Ziua 1 – Miercuri, 5 Iulie, 10:00 – 22:00
  • · Ziua 2 – Joi, 6 Iulie, 10:00 – 22:00
  • · Ziua 3 – Vineri, 7 Iulie, 10:00 – 00:00
  • · Ziua 4 – Sâmbătă, 8 Iulie, 10:00 – 00:00
  • · Ziua 5 – Duminică, 9 Iulie, 10:00 – 00:00
Următorul pas este să treci de controlul de securitate. Avem 40 DE PORȚI DE ACCES situate în ZONA DE ACCES. Există porți diferite în funcție de tipul de bilet deținut așa că te sfătuim să verific pe unde trebuie să intri. Nu uita să verifici și lista de reguli și obiecte interzise pentru a nu avea vreo surpiză chiar înainte de-a intra în festival.
PROGRAMUL PORȚILOR DE ACCES:
  • · Ziua 1 – Vineri, 7 Iulie, 12:00 – Sâmbătă 07:00 AM
  • · Ziua 2 – Sâmbătă, 8 Iulie, 12:00 – Duminică 07:00 AM
  • · Ziua 3 – Duminică, 9 Iulie, 12:00 – Luni 07:00 AM
Odată ce ai intrat în festival nu uita să te distrezi și să ai grijă de plajă, nimănui nu-i place mizeria și oricât vom încerca să facem curat, ajutorul vostru este foarte important! Ne vedem pe plaja Neversea!

Informatii despre plată

După procesul de check-in, fiecare participant la festival care îndeplinește condițiile de check-in va primi o brățară de acces cu chip (având sistemul de plată integrat) cu care poate achiziționa produsele și serviciile disponibile în cadrul Festivalului.
Procedura privind tranzacțiile în sistemul electronic pe perioada festivalului este următoarea:
  • La intrarea în zona festivalului, după încheierea procedurii de check-in și acces în festival, toți participanții pot să se deplaseze la unul din cele 50 de Credit Points pentru a-și alimenta brățara cu chip destinată plății.
  • Brățările se pot încărca oricând în timpul programului festivalului, dar fiecare încărcare trebuie să aibă o sumă minimă de 1 leu.
  • Verificarea sumei disponibilă pe brățară se poate face la orice comerciant din cadrul festivalului sau la orice Credit Point.
  • Încărcarea/Reîncărcarea brățării se poate efectua fie prin numerar, fie prin intermediul cardului bancar (carduri bancare emise sub sigla Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro emis de orice bancă din lume).
  • Accesul în apă cu brățara de plată este permis și nu afectează chip-ul instalat în brățară.
  • Brățările deteriorate pot fi dezactivate și înlocuite cu alte brățări la punctul de Help Desk – Credit Point, situat în interiorul festivalului lângă The Temple Stage pe toată durata festivalului.
  • După obținerea unei noi brățări de la punctul Help Desk – Credit Point, suma deținută de participanți pe brățara cu chip deteriorată se va transfera pe noua brățară.
Procedura privind încărcarea online a brățărilor:
  • Toate persoanele care au achiziționat bilet online de la unul dintre partenerii oficiali ai festivalului vor primi pe e-mailul cu care s-a făcut achiziția biletului, indicații și detalii privind încărcarea online a brățărilor.
Achiziția produselor/serviciilor de la comercianți:
  • Participantul își alege produsul dorit, moment în care comerciantul bifează suma în POS;
  • Fiecare Participant are obligația de a verifica suma bifată de comerciant în POS, iar după verificare atinge chip-ul de pe brățară de terminalul (card-reader) POS – contactless pentru efectuarea plății;
  • Comercianții vor avea obligația emiterii către clienți de bonuri fiscale (cât si de facturi, la cererea acestora).
Returnarea banilor rămași pe brățară la sfârșitul festivalului:
  • Participantul are posibilitatea ca oricând dorește să primească înapoi suma neutilizată de pe brățară dar nu mai târziu de 10.07.2017 ora 10.00.
  • Returnarea sumelor rămase pe brățară se efectuează exclusiv în numerar la punctele de Credit Point aflate în interiorul festivalului.
Plata numerar în perimetrul Festivalului este strict interzisă, în afara zonelor de Credit Point stabilite în prealabil de organizator.

Obiecte interzise

  • Droguri;
  • Rucsaci și borsete de dimensiuni mai mari de 21cm x 29cm x 12cm; (cât o coală A4)
  • Sticle (inclusiv sticle de parfum sau deodorante);
  • Produse cosmetice
  • Biberoane;
  • Cutii de băutură;
  • Conserve;
  • Artificii;
  • Lasere;
  • Spray-uri;
  • Bannere susținute de bețe;
  • Scaune;
  • Cuțite, Arme, Obiecte contondente;
  • Lanțuri;
  • Articole pirotehnice;
  • Mâncare și Băuturi;
  • Animale;
  • Umbrele (în caz de ploaie se recomandă folosirea pelerinelor);
  • Materiale inflamabile sau explozive;
  • Aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR
  • Orice tip de obiecte care îi pot răni pe alți Participanți.
Este permis accesul cu:
  • Aparate de fotografiat compacte;
  • Brichete;
  • Accesorii gonflabile;
  • Baterii externe
  • Medicamente;
  • Insulină;
  • Picături – uz medicinal;
  • Spray inhalator pentru astm;
Orice astfel de produse de ordin medical sunt premise doar dacă sunt însoțite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor acesteia și cu maxim o doză zilnică.
Ca urmare a regulilor foarte stricte în privința obiectelor interzise, persoanele responsabile cu securitatea și monitorizarea Festivalului vor percheziționa în detaliu fiecare Participant și orice obiecte interzise descoperite în urma verificării vor fi oprite la poartă, fără ca Organizatorul să-și asume responsabilitatea pentru ele.
În ceea ce privește obiectele pierdute, Organizatorul va amenaja un spațiu special în cadrul INFO POINTULUI din interiorul festivalului în care vor putea fi aduse astfel de obiecte și în care fiecare proprietar își poate recupera bunurile până la finalul festivalului.
Organizatorul nu este responsabil pentru bunurile Participanților ori pentru eventualele pagube produse.
ESTE INTERZISĂ intrarea cu mașina, role, skate-uri, biciclete, hoverboard-uri, cât și cu alte dispozitive de genul acesta în Zonele Festivalului.
În situația în care un Participant are asupra sa obiecte ilegale, Organizatorul îl va preda autorităților.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.