Mihaela Rus, fondator și CEO al Vitrina Advertising, face o mișcare strategică prin atragerea în acționariatul agenției sale a unui grup format din Sports Festival și Media Young.                            Sports Festival devine acționar  Sports Festival devine acționar

Vitrina Advertising, una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România, cu o experiență de 32 de ani, anunță o asociere strategică cu două nume importante din industria de evenimente si publicitate outdoor: Sports Festival și Media Young.

Această colaborare marchează un pas vizionar, menit să aducă un suflu inovator și resurse strategice agenției. Sports Festival, recunoscut pentru organizarea unor evenimente de amploare, precum Transylvania Open – votat de jucătoare drept cel mai bun turneu WTA 250 din lume – și inițiative cu impact în comunitate precum Urban Playfield sau Biletul de Sănătate, contribuie cu expertiza sa în crearea de experiențe memorabile.

De cealaltă parte, Media Young, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitatea outdoor și producție, completează echipa cu tehnologii de vârf și know-how-ul necesar pentru proiecte de impact.

Prin această alianță, Vitrina Advertising își confirmă misiunea de a oferi soluții integrate, creative și eficiente, care răspund nevoilor complexe ale brandurilor și pieței.

Mihaela Rus, CEO Vitrina Advertising:

„Mă bucură asocierea și sunt încântată că am avut această inițiativă. Pornind de la unicitatea și avantajele aduse de fiecare partener, am convingerea că prin unirea forțelor vom duce proiectele clienților noștri la nivelul următor. În cei 8 ani de când Sports Festival a devenit un fenomen pe piața evenimentelor, mi-a atras atenția și m-am bucurat să descopăr o echipă de profesioniști condusă cu multă viziune.“

Patrick Ciorcilă, co-fondator Sports Festival:

„Colaborăm de mulți ani cu Vitrina Advertising și ne bazăm pe expertiza și creativitatea lor în proiectele noastre. Am identificat multe sinergii între industria de sport&entertainment și piața de publicitate, fapt care ne-a determinat să achiziționăm un pachet semnificativ de acțiuni din Vitrina. Mai mult decât atât, avem încredere în viziunea și leadershipul Mihaelei Rus.În acest fel, reușim să unim echipele și să maximizăm know-how-ul acumulat de-a lungul anilor și abia aștept să vă arătăm ce urmează.”

 

Horațiu Pitea, CEO Media Young:

„Cred cu tărie că viitorul este al organizațiilor puternice, cu experiență, care au curajul să inoveze permanent. Fiind implicat atât în piața de evenimente, cât și în industria de publicitate, trăind în aceste comunități și percepând cum evoluează piața, asocierea directă cu Vitrina Advertising a venit în mod natural. Sunt convins că această alianță deschide noi oportunități în vizibilitatea brandurilor și implicit a businessurilor din spatele lor.”