Peste 2,9 milioane de romani s-au uitat la show-urile de Revelion de la Pro TV si de pe canalul de Youtube al festivalului.

Day One – Inceputul au fost show-urile pregătite de Untold pentru noaptea dintre ani și care au putut fi urmărite la Pro TV și pe canalul de YouTube al festivalului. Peste 2,9 milioane de români au urmărit show-urile pregătite de Untold și au trecut în noul an alături de artiști din România, artiști internaționali, dar și de DJ-ul numărul 1 în lume, David Guetta.

La PRro TV, cei care s-au aflat în fața televizoarelor au putut să vadă începând cu ora 23:30 concerte special pregătite de Smiley, Inna, Irina Rimes, Horia Brenciu și Grasu XXL, iar miezul nopții a fost marcat de un spectacol de artificii impresionant de la Cluj-Napoca, de pe stadionul Cluj Arena, casa Untold. Gazda emisiunii a fost Pavel Bartoș care l-a avut invitat special și pe Cabral. Peste 2.870.000 de români s-au uitat cel puțin 1 minut la show-ul de la Pro TV,  Untold de Revelion.

După miezul nopții, cel mai bun DJ din lume, David Guetta a avut un show special de la Paris, de la Muzeul Luvru, gândit special pentru noaptea de Revelion, iar Pro TV a fost singura televiziune din Europa de Est care a transmis concertul, ca parte a show-ului special de Revelion pregătit de Untold. Show-ul a fost transmis și pe canalul de YouTube al artistului, iar milioane de fani din întreaga lume au urmărit spectacolul impresionant din capitala Franței. Evenimentul a avut și scop caritabil, iar toți banii strânși au fost donați spre mai multe cauze.

Și pe canalul de YouTube al festivalului fanii au putut să urmărească show-uri pregătite special de Nervo, Quintino, Bassjackers și Julian Jordan. Fanii au avut ocazia să împartă același ecran cu artistul favorit prin camerele de zoom care au fost puse la dispoziție de organizatorii festivalului Untold. Peste 40.000 de fani din întreaga lume s-au pregătit cu ținute speciale și cu șampanie pentru show-ul pregătit de organizatorii Untold.

Conceptul Day One – Începutul a fost o inițiativă Untold în parteneriat cu Pro TV și a fost susținută de Kaufland România, Ursus, Ballantine’s, Visa, Samsung, Vlad Casino, Red Bull, Emetix Hangover, Dare și Consiliul Județean Cluj. Partenerii media ai evenimentului: Kiss FM și Republica.