The Woman are un nou General Manager

Madalina Hodorog, noul Manager General The Woman: „Liderii din piata au puterea de a schimba conceptul unui business, in primul rand, prin viziunea lor”

Doua segmente principale de business: Conferinta de Leadership Feminin The Woman si revista digitala The Woman Magazine sunt preluate in aceasta luna prin pozitia de General Manager de catre Madalina Hodorog.

Conferinta de Leadership Feminin The Woman si revista digitala ce ii poarta numele se imbina perfect cu nevoile actuale ale femeilor din domenii de business diferite. „O viziune clara si o implementare profesionista sunt aspectele care conduc un business spre succes. Indraznesc sa cred ca de la puterea financiara la cea educationala nu este decat un pas. Obiectivul meu este sa ofer, impreuna cu echipa care imi este alaturi, cea mai buna versiune a acestui concept, a liderului feminin, dar si de a materializa ideea ca liderii din piata au puterea de a schimba conceptul unui business, in primul rand, prin viziunea lor”, afirma Madalina Hodorog.

In 2018, Madalina are ca obiectiv dezvoltarea strategiei companiei The Woman, atat a conferintei in beneficiul celor peste 3000 de femei din mediul business care au participat de-a lungul timpului la eveniment, cresterea comunitatii prin evenimente nisate, cat si coordonarea revistei digitale The Woman Magazine ce cuprinde articole legate de educatie, cariera, lifestyle sau fashion.

De-a lungul timpului, echipa din spatele proiectului The Woman, initiat de agentia Libero Events s-a consolidat, avand acum o structura de sine statatoare sub coordonarea Madalinei. Aceasta face parte din generatia curioasa, pasionata si implicata in comunitatea din care face parte. Ea a coordonat mai multe proiecte din cadrul agentiei de evenimente B2B Libero Events, in domenii de succes precum eCommerce-ul, arhitectura sau antreprenoriat.

Madalina are o experienta de mai bine de 6 ani ca Event Manager, fiind mereu activa in domeniul mass-media si al educatiei, reprezentand modelul femeii implicate in comunitate prin intermediul proiectelor intreprinse. De-a lungul anilor, a implementat proiecte europene Erasmus+, a facut parte din proiectul Model NATO Youth Summit ca Social Media Officer si a organizat o serie de evenimente dedicate comunitatilor internationale.

Deoarece crede in educatia continua, Madalina este doctorand si cadru didactic asociat in cadrul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din Cluj-Napoca, ocupand si pozitia de trainer in cadrul UBB Radio Online.

In 21 martie 2018, femeile implicate in mediul de business participa la Conferinta de Leadership Feminin The Woman ce sarbatoreste cu fiecare editie femeia care are curajul sa fie propriul sau model. Sub tematica The Woman: Cea mai buna versiune a ta! evenimentul promite prezenta a peste 20 speakeri internationali si nationali, subiecte educative si motivationale, in prezenta a peste 600 de participanti.

Alaturi de Conferinta The Woman, noul an aduce in agenda femeilor de business noi evenimente precum:

  • The Woman Workshops – sesiuni de workshopuri/traininguri cu scop educativ
  • The Woman Connect – un weekend de relaxare si networking
  • The Woman after 5pm! – dedicate exclusiv dezvoltarii comunitatii The Woman
  • The Woman Gala Awards – premierea modelelor si a femeilor care au produs o schimbare, care s-au implicat activ in comunitatea lor si care prin eforturile lor constante au dezvoltat domenii de activitate.

Peste 3000 de femei din mediul business fac parte din comunitatea The Woman ce promoveaza un proces educational continuu prin intermediul subiectelor abordate, a liderilor de opinie pe care ii aduce in spatiul public, fiind un punct de referinta pentru femeile dornice de dezvoltare. In cadrul editiilor anterioare, femei de renume precum Maia Morgenstern, Gabriela Szabo, Monica Birladeanu, Ana-Maria Branza, Andreea Raicu, Amalia Enache sau Mariuca Talpes au inspirat de pe scena The Woman femeile prezente la eveniment.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *