Women Who Mean Business este primul eveniment din Cluj adresat femeilor de carieră, manager sau antreprenor, care va avea loc marți, 12 iulie 2016, la Hotel Ramada, începând cu ora 18:00. Conferința își propune să aducă în discuție provocările profesionale cu care se confruntă femeile, felul în care își construiesc echilibrul între profesie și viața personală și să evidențieze importanța definirii succesului și a modului în care acesta este atins.

Women Who Mean Business a apărut ca o nevoie naturală a comunității feminine din mediul de afaceri românesc, care își dorește să identifice soluții practice pentru diversele situații cu care se confruntă. Evenimentul va aduce în prim plan două provocări ale secolului douăzeci și unu, cu care femeile de succes se confruntă. Prima temă a panelului va aborda nevoia de a găsi echilibrul între profesie, viața socială și familială, întrucât fiecare femeie, aflată în drumul său către succes, s-a întrebat, la un moment dat, dacă poate face carieră fără ca aceasta să interfereze cu viața personală. Cel de-al doilea subiect al panelului constă în gestionarea provocărilor pe care orice femeie aflată într-o poziție de conducerea le-a confruntat. Evenimentul se va încheia cu o sesiunea de networking facilitată, în cadrul căreia participații sunt încurajați să își împărtășească experiențele profesionale și personale.

„Women Who Mean Business este un eveniment drag mie, în care am investit foarte multă pasiune și muncă, deoarece cred că este important ca femeile să poată discuta despre teme importante care țin de dezvoltarea personală și cea profesională și să poată împărtăși din know-how într-un cadru potrivit și dedicat lor.” Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication.

Invitații evenimentului sunt voci feminine importante, precum: Adina Kis – Division Sales Manager Avon, Adriana Ciocan – Project Manager Bizz.Club, Diana Buluga, actor și manager al companiei de teatru independent Create.Act.Enjoy și Andrada Cosma, doctorand în psihologie și fondator al ONG–ul Psyhealth.

Evenimentului este realizat de către agenția de comunicare și PR, Nomade Communication.