Human Performance Development International (HPDI), companie care furnizează soluții de leadership și dezvoltare a resurselor umane, va susține în martie o serie de demo-uri gratuite pentru managerii și specialiștii din HR pe tema „Education for Future Generations”.
Tema acestei sesiuni de evenimente a pornit de la nevoia fiecărei companii de a construi, pe termen lung, o echipă, în contextul tehnologiei, dezvoltării personale și schimbării priorităților unei întregi generații. Astfel, cele mai mari provocări zilnice sunt orientate către: cum sprijini dezvoltarea unui om din echipa ta? cum îl motivezi? cum combini viziunea lui și cea a companiei? cum orientezi noile tehnici și tehnologii către creșterea echipei? cum faci din colegul de azi partenerul din fiecare zi?
De ce procesul prin care creezi o echipă de succes este unul complex?
- Lucrul în echipă devine dificil în special atunci când membrii realizează că vor trebui să-și modifice părți din comportamentul lor pentru a acomoda nevoile echipei.
- Echipa este o contradicție fundamentală într-o societate bazată pe realizări individuale.
- Solicită la maximum abilitățile interpersonale.
Pentru a putea educa și, mai ales, înțelege generațiile viitoare este foarte important să înțelegem era în care trăim:
* Este era Inteligenței Emoționale
* Era Empatiei
* Era Relațiilor de Muncă
* Era echilibrului Minte/Corp
* Era Generației „Millennials”
De ce este diferită generația Millennials?
- acceptă task-uri și le duc la bun sfârșit
- nu urmăresc să obțină titluri și nu urmează orbește
- sunt mai creativi, dispuși să acceseze informație
- mult mai confortabili cu social media, aplicații și tehnologie, în general
- pot lucra într-un mediu de lucru virtual
Generațiile anterioare „Millennials” au convingerea că valoarea lor este determinată de cât de multe ore pot să ducă, cât de devreme pot ajunge la muncă și cât de mult stau la job. Această credință nu mai este, însă, valabilă în societatea actuală. Nu mai contează cât de mult stai la serviciu, ci cât de productiv ești, fapt mai ușor înțeles de generația Millennials. De asemenea, aceștia din urmă prețuiesc dezvoltarea personală prin participarea la conferințe și training-uri.
Pe scurt, Generația Millennials poate fi descrisă și înțeleasă în felul următor:
- vor să colaboreze
- vor să știe de ce lucrurile nu pot fi făcute diferit
- vor să vină cu idei creative
- vor să lucreze cu alte generații
- vor să învețe, să se dezvolte și să experimenteze
- vor să se implice
Pornind de la înțelegerea faptelor descrise mai sus, trainerii HPDI au împărțit sesiunile de demo în 4 module, trei de training și una de team building, orientate spre educarea generațiilor viitoare și înțelegerea acestora:
- Individualism vs. Colectivism – Demo Training Petru Păcuraru
- Delegare/ Dezlegare – peste 10 ani – Demo Training Cosmin Badea
- Rezolvă Creativ Problemele – Demo Training Andrei Văcaru
- Este Vremea pentru Desene Animate – Demo Team Building
Despre HPDI
Înființată în 2001, compania Human Performance Development International furnizează soluții de leadership și dezvoltare a resurselor umane prin programe de training, coaching și teambuilding.
De-a lungul timpului, HPDI a oferit traininguri de Managementul Schimbării, Obiectivelor, Stresului, Inteligență Emoțională, Comunicare Asertivă, Public Speaking, Tehnici de Prezentare, Inovație, Managementul Oamenilor și Leadership Autentic pentru peste 130 de companii importante, precum Raiffeisen Bank, BCR, Oracle, Arobs, Pirelli, Continental Automotive, Toyota Material Handling, Frigoglass sau Hella Automotive.
În anul 2016, HPDI a interacționat cu 87 de companii interesate de dezvoltarea personală și profesională a angajaților, de-a lungul a 267 de evenimente. Numărul total de participanți la programele HPDI a fost de 7081 de persoane în 527 de zile de livrare. S-au folosit 75 de locații la nivel național și s-au parcurs 70.723 de kilometri în drumul către acestea. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 600.000 de euro. În prezent, HPDI are birouri în București, Cluj, Timișoara și Arad, unul dintre principalele obiective ale companiei fiind extinderea serviciilor oferite.